2009

Ja så är det sista dagen på året, och det har fan varit ett underbart år.. Och jag har bland annat hunnit med att

  • Gå på Nora med Neaa och spenderat en hel del tid med henne i våras.
  • Lärt känna två galna amerikaner.
  • Gå ner tio kilo.
  • Tränat spinning som fan med Madde..
  • Haft en spårad fest på valborg.
  • Lärt mig i princip alla låtar på dom singstar spelen jag har.
  • Fått min underbara Edgar.
  • Haft en underbar sommar med massa festande och grillande.
  • Lärt känna Lellan! :D
  • Bott tillsammans med Julia.
  • Börjat älska öl.
  • Blivit galet full alldeles för mycket.
  • Börjat plugga distans.
  • Fyllt 18.
  • Supit ner storebror och fått med honom till Teatern :D
  • Åkt till Tallin med Neaa.
  • Förlorat Märta-Stina.
  • Förlorat Kurt.
  • Lärt mig att älska Teatern.
  • Fått Tom att sjunga singstar.
  • Träffat en hel del nya människor.

Men mest av allt haft askul, börjat uppskatta livet och verkligen känna av hur underbara vänner jag har och vilken bra mamma jag har! :D Hoppas nästa år blir lika bra som det här!







Kommentarer
Postat av: Lellan

Whiii! :D Haha, du och din gravidmage! Såå sweet :D

2009-12-31 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0