Buhu, Alex är sjuk :(

Blev ingen utgång igår, blev äckligt seg när jag låg och pratade med Madde i tlfn, och sen bakis.. Så jag sov en stund, sen kom lillebror med donken mat till mig, och sen sov jag ännu mer.. Har nyligen vaknat nu iallafall och är fortfarande lika seg, har ont i halsen och fryser rumpan av mig.. Är Alex sjuk kanske? :/ Det har jag absolut ingen lust att vara på nyår, så nu blir det att vila tills jag mår bra.. Vilken tur att jag har sims! Och Lellan, du lär ju få underhålla mig en hel del du med! Haha.. Nyår blir iallafall hemma hos Micke. Madde och hennes nya pojkvän kommer, Malin och Tom ska dit har jag hört, och sen antar jag att Fred är där? Haha.. Och vad ska man ha på sig? Jaja, det löser sig.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0