God jul då! :)

Ja, det är alltså julafton imorgon då.. Och jag som älskar jul har ingen julkänsla alls och vill helst av allt skita i julen.. Men så får man ju inte göra så heller xP Så nu sitter jag här, har tusen olika saker att göra men jag orkar fan inte göra ett skit xD Fick igång sims igår också.. Äntligen! Jaja, det är ju natten till julafton inatt då, så vi får väl se om Kurt och Märta har lust att komma hem en stund :) Fast med min tur just nu så är det väl inte så troligt.. Inger (min lärare) har även skickat hem fler uppgifter till mig så det är väl lika bra att jag gör dom så fort som möjligt så det är klart sen :) Blir ju antagligen utgång på juldagen så det är väl vad jag ser fram emot mest.. Kommer då alltså inte åka till mormor i år, eftersom att mamma ska dit den 26e och då känner jag på mig att jag kommer vara äckligt bakis.. Sen är jag ju bara grinig ändå ;) Men jag ska väl sluta gnälla, det handlar om inställningen har jag fått höra, så nu gäller det bara att ställa in sig på att ha en bra jul. HAH! Nejdå, det löser sig det här med, det är ju ändå bara några dagar kvar nu så är det över sen.. Har ju köpt en massa klappar till mina små bebisar också så det ska bli kul att få ge dom allt :D Bertil har riktigt julkänsla han, springer och luktar på granen hela tiden, och så fort det är något som ska bakas eller klappar som ska slås in så är han där och ska kika ;)

Jaja, om man ska ta itu med allt man har att göra då kanske....

Kommentarer
Postat av: Lellan

Du och dina katter.... :D Näe, tror lilla Alex behöver en man i sitt liv :D Haha, god jul btw :D

2009-12-23 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0