I wanna see you cry.

Idag har jag gjort absolut ingenting.. Bara legat och varit sjuk och haft en allmänt dålig dag.. Ingenting går nämligen som jag vill idag, och då menar jag verkligen INGENTING! Drömde att Kurt kom hem iallafall, och så hade han sitt röda halsband.. Fan va lycklig jag var.. Att bara få hålla min bebis igen och pussa på han :) Höra hans lilla röst.. Men sen vaknade jag och såklart är han inte hemma (y) Men Edgar har iallafall varit väldigt mammig hela dagen och vill bara ligga nära och knorra så lite bättre blir de ju :) Så nu har jag bloggat så de får fan räcka också xP

Kommentarer
Postat av: Lellan

Inget att skriva? Blev ju en hel del här :) Hahahhaa! Oavsett vad så ska du ALLTID skriva :D sådetså.

2009-12-08 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0