Jävla bra kväll :D

Gick ju ut och åt middag igår med Viktor. Hade jätte trevligt och det var jätte god mat, vi åt ju på ett glas. Blev iallafall en vända till G sen, och så kom Viktors kompis Alex, sen kom Micke, Fred och Mumba med.. Stötte även på min söta lilla storebror och fick med honom ut på teatern. Hade skit trevligt, dansade och drack och fick få bort massa äckliga brudar från Fred xD Sen stängde skiten och då var alla helt plötsligt borta, och storebror fick spö har jag fått höra.. Så lyckad kväll men inte så lyckat slut kan man väl säga.. Och så var jag ute med bara killar? Hahahaha.. Jaja, nu är jag iallafall rätt sliten och har ont i fötterna, så idag får det faktiskt bli lugnt på riktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0