That´s why I desire you

Jag är jävligt besviken på dig.. Vad fan håller du på med lixom?! Jag kan inte ens sova när du håller på såhär.. Du gör mig orolig!

Är för i övrigt helt stel i hela kroppen fortfarande efter allt supande förra veckan xD Är ju även sjuk, så det är väldigt synd om mig ;D Sen har jag knappt sovit inatt heller.. Är Dh ikväll, som ni absolut inte får missa :D Jag fuskar ju och kollar innan er, och det här avsnittet är asbra! Men så är det ju säsongs avslutning med.. Det var typ allt? :S

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush hoppas det ordnar sej!!!!

2009-12-09 @ 12:58:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lellan

Jaa :( Stackars mig! "Hej, mitt namn är Therese men kalla mig för datorspillarn" ;)

2009-12-09 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0