Touch my soul

Har vaknat till liv nu typ iallafall.. Hade en bra kväll igår, men blev bara att sitta på G hela kvällen och sen drog vi hem till Micke med folk.. Haha! Vet inte varför men var inte på teatern igår iallafall.. Blev tjaffs osv sen på morgonen typ, men det löste sig sen.. Var hemma runt 7 iallafall och satte mig då för att snacka med Lellan på msn :) Nu känner jag mig helt slut i bollen men vill väldigt gärna ha öl känner jag.. Haha det behövs idag faktiskt :) Har även fått pengar av mor min till mat eftersom att hon åker till mormor och blir borta hela kvällen.. Blir väl att bara ligga hemma ikväll och dö typ xD Eller om man drar med killarna ner på G kanske? :D Får helt enkelt se, men lite öl skulle som sagt sitta himla fint just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0