Utgång

Så har det varit julafton också, och det var nog den bästa julaftonen någonsin faktiskt :) Var hemma hela dagen och mös med mamma och lillebror, åt julbord, kollade kalle anka och öppnade klappar.. Sen kom Sebbe, Tommy och Charlotte och så öppnades det ännu mer julklappar och så.. Himla trevligt var det :) Sen när dom åkte så kom Madde och åt lite och efter det drog vi oss ner till Micke.. Var väl hemma vid 2 inatt typ.. Nu sitter jag här halv fixad och sveper i mig lite cider för att slippa bakfyllan, och sen ska jag ju faktiskt ut ikväll :D Så nu ska jag strax dra mig ner till Micke igen, sen blir det G och efter det Teatern.. Blir säkert as nice ;D

Får dock inte tag i Lellan, så kan du höra av dig när du läser det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0