Away we go

Håller på och kollar på away we go för fjärde gången eller något sånt nu. Så underbart bra film så det finns inte, den är rolig, och rörande och gullig. Den får en att vilja fixa till sitt liv och ha någon vid sin sida jämnt, som man verkligen passar ihop med..

Det gick iallafall jätte bra med Arack idag, som vanligt. Vi har lekt ett tag, gått på långpromenad och så har han varit snäll nog att sova mycket idag så att jag fick sova jag med :D den lilla plutten <3 Julia kom och hämtade honom runt 3 för då var hon klar med flyttandet, så då var det bara att sätta igång med att möblera om vardagsrummet, som blev rätt bra men det är inte klart ännu.. Sen har jag inte gjort så mycket mer, handlat med mamma bara och fått reda på att jag antagligen har 900 mer än vad jag trodde..

Imorgon ska jag iallafall ta mig ner till banken och fixa ut studiebidraget, sen skulle Julia och Arack komma också, annars vet jag inte.. Ska väl fortsätta på mitt ursnygga sims hus som jag påbörjade idag :D Men nu blir det sova, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lellan

Den filmen måste jag tanka ner och se.. Bäst för dig att den är JÄVLIGT bra nu :D

2009-11-03 @ 01:15:30
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0