Blåbärs och hallonmuffins

Idag har det inte hänt något alls typ.. Skulke hämta ut mitt inloggnings kort till banken men orkade inte.. Byggde lite på mitt sims hus iallafall så nu är tre rum klara (y) Sen har det inte hänt så mycket mer, jag har bara ätit som en häst, vilket jag har gjort dom senaste dagarna.. Har nästan ätit upp maten jag gjorde igår iallafall, tur att det blev så mycket för den var så otroligt god :D Nu ska jag iallafall baka blåbärs och hallonmuffins, för jag blev så otroligt sugen på det :D Sen blir det väl typ mer spelande, eller att glo film..


Sen har jag absolut inget mer att säga.


Kommentarer
Postat av: Madde

Sv; Haha jag har, men chips är jäkla svårt för mig att äta x)

2009-11-05 @ 12:29:22
URL: http://paddmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0