Cream cheese chips <3

Det är himla bra att ha en lillebror när man är sugen på nått gott, för man kan alltid få honom att gå och handla ;)
Så nu är det iallafall chips och popcorn påväg hem till mig, vilket iof känns totalt onödigt för jag har ju massa annat godis hemma, och glass osv, men jag är så otroligt sugen på ost chips så det finns inte fast att jag är proppmätt och har ätit tusen ggr idag. Maten blev jätte god btw, hade bacon och röd paprika i.. Råkade skära mig också, och inte på någon kniv eller så, utan på ett créme fraiche lock.. Har funderat på om jag ska ut på krogen med Micke, Carro och Fred men kom fram till att jag är alldeles för trött för det.. Så nu håller jag på att ladda ner två filmer, Penelope och Public enemies, som Palle rekomenderade :D Får se om jag orkar bygga klart mitt hus sen också, men det är så stort så det tar ju sån tid.. Men man kan iof alltid bygga lite.. Fast jag vill ju ha en perfekt trädgård och ett helt perfekt hus, så jag väntar nog tills imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också äta chips :'(

2009-11-03 @ 21:50:35
URL: http://paddmadde.blogg.se/
Postat av: ewelina

dom där ostchipsen e inte goda :( dom ska va räfflade!

2009-11-03 @ 22:01:54
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0