Godnatt!

Släkten kom iallafall.. Syster var här bland annat.. Och Jasmine och Denise som man inte har sett på evigheter! :o Så söta så.. Efter att alla gick så gick jag och mamma och handlade och sen gjorde jag lövbiffs knyten fyllda med vitlöksost och parma skinka :D As gott men väldigt mättande.. Har inte gjort så mycket mer.. Sett klart the secret life of the american teenager och det kommer inga nya avsnitt förens nångång i vår vilket är rätt surt.. Sen har jag mest pysslat med min miljonärs sida, som jag är riktigt förbannad på.. För lägger man upp nya bilder eller ändrar något i profilen så kan man inte maila förens dom har godkännt.. As störigt.. Men är väl igång imorgon igen då :)

Imorgon kommer det iallafall mer folk hit, pappa och Patrik bland annat.. Sen kommer Julia och Arack imorgon också och dom ska sova här :) Måste komma på vad jag ska laga för mat imorgon, och komma på hur jag ska gå ner i vikt, finns ju så många olika sätt.. Så får kolla upp det imorgon.. Och nu är det väl lika bra att gå och lägga sig, så godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Lellan

Gå ner i vikt? Varför i hela världen ska Du göra det för? Jädrans pucko =)

2009-11-08 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0