Helt slut :)

Nu har jag precis kommit hem och packat upp alla mina saker :D Blev inte så mycket julklappar, bara saker till mig typ (A) Hittade iallafall en as snygg klänning, en ny bh.. Plattång och massa grejer till håret och skor och massa massa mer.. Kommer inte ens ihåg allt.. Nu ska jag iallafall försöka mig på att locka håret med plattången, får väl se hur det går ;o Måste även fixa iordning lite för imorgon, ska ju festas då såklart :D Känner mig dock helt blåslagen och as bakis men skitsamma xD Sen är det ju även singing bee ikväll och Meral ska ju vara med så det MÅSTE ses :D

Kommentarer
Postat av: Lellan

Blåslagen? ;o

2009-11-26 @ 17:51:20
Postat av: Lellan

haha, alkis :D

2009-11-26 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0