I do it just to feel alive.

Ja, det blev mycket festande under helgen men det behövdes kan jag säga.. I fredags så var vi alltså hos Micke till att börja med, och jag fick Tom att sjunga singstar med mig :D Sen blev det att gå ner till ett glas, där vi skulle möta upp Viktor, Jutta och Jenette och några till.. Sen fyllde Jutta år igår så vi sjöng för honom och lite så.. Jag drack en jävla god svartvinbärs cider.. Sen bar det av mot teatern där det var massa folk man kände, så det blev dansande och drickande tills det stängde.. Så var hemma nån gång vid 4 och däckade rätt hårt på en gång typ..
I lördags hade jag ju planer på att ta det lugnt och vara hemma bara, men det blev inte så.. Utan jag drack vin och cider istället och så drog vi till Micke där Fred och några till satt, kommer inte ens ihåg vilka.. Maddes kompis kom även dit ett tag.. Hade det trevligt iallafall, med lite svackor och så såklart men ändå trevligt.. Madde drog lite innan 4 tror jag och jag drog inte så långt efter det, jag höll nämligen på att somna i soffan xD
Idag blir det iallafall lugnt på riktigt, Sebbe kommer antagligen sen så ska vi baka pepparkakor, sen ska jag nog ta mig tid till att spela lite sims ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0