Kurt <3

Jag är förbannad så in åt helvete.. Och så ledsen som man bara kan bli. Min älskade lilla bebis Kurt är död. Och jag tycker verkligen att det är orättvist att era nära och kära får leva.. Jag tycker verkligen det.. Varför ska inte min bebis få leva? Jag vaknar tusen ggr varje natt i tårar och vänder mig mot hans plats i sängen och hoppas att han ska ligga där. Jag har väntat på att han ska komma hem i flera dagar, hoppats på att vi har begravt någon annans katt.. Jag hoppas på att allt det här bara är en mardröm och att jag ska vakna snart..  Dock så är det ju inte så, utan min älskade bebis har verkligen blivit påkörd.. Han har fått legat ensam i ett dike och dö, hur jävla rättvist är det på en jävla skala?! Varför ska inte jag få ha det som är viktigast för mig i hela världen? Varför ska min bebis aldrig få komma hem igen för? Jag väntar till och med på att hans spöke ska komma, och alla vet väl hur jävla rädd jag är för spöken.. Men jag vill bara ha min bebis tillbaka, jag skulle seriöst ge vad som helst för att få tillbaka min Kurt.. Men jag får aldrig tillbaka honom, får aldrig se honom igen.. Och det är fan ett rent jävla helvete.. Så alla ni som är lyckliga ni kan ju bara gå och dö eller något.. Och bilar borde dom fan förbjuda.. Min bebis brukade inte ens gå över vägen, ändå lyckas han bli påkörd.. Fyfan för den här äckliga jävla världen säger jag bara.



Hittade ingen nyare bild, men det där är iallafall Kurt precis efter att han har blivit matad.

Kommentarer
Postat av: Neaa

Han var jättefin, jättegosig och underbar gumman. Du förtjänar inte det här. :( Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och räddat honom åt dig. :(

Jag finns här!

2009-11-16 @ 13:32:29
Postat av: Diana

Älskling... Fy fan! Jag fattar inte att man kan köra på en katt och sedan bara åka därifrån utan att bry sig, det är hemskt! Äckliga människor som har mage att göra så... :( Det är små underbara oskyldiga djur!



R.I.P Kurt... :'(

2009-11-16 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0