Living in a world so cold

Nu har jag varit hos tandläkaren och varit med Jocke och handlat. Kvällen igår var jätte mysig, jag gick dit och gjorde panerad kyckling, sen glodde vi lite film och drack lite och snackade massa skit :) Sen kom även Fred förbi och vi spelade lite twister och snackade massa vi med.. Sen drog han hem, jag och Jocke drog hem till mig och sen sov vi här :)


 Är förbannat jävla jätte bakis idag men ändå.. Får även in mina efterlängtade pengar på onsdag så det blir ju trevligt.. Får ta mig en tripp in till sthlm och handla lite julklappar då :)
Resten av dagen idag får väl gå åt till pluggande och spelande.. Hahahahaha :D Jag får en liten känsla av att det blir mer spelande än pluggande men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0