Wake up in the morning feeling like P diddy.

Nu har jag varit på banken, va nån dryg jävel som man skulle prata med.. USCH säger jag bara.. Hon typ tyckte att hon var SÅ mycket bättre än mig och att jag var dum i huvudet och inte kunde hålla koll på något själv typ. OCH NEJ JAG FATTAR INTE! Men jag är fan inte tre år gammal så lär mig istället? Sen gick jag och mamma iallafall för att hämtade ut pengar från farmor och sen upp till flygis för att handla inför middagen. Jag tänkte göra kyckling med curry och jordnötssås :D Jag bara längtar.. Har även bjudit över Julia på middag så det blir ju trevligt :) Sitter nu och pratar med Linn på msn, har saknat den lilla skiten med! :D Juste ja.. Maila läraren.. -.-


Kommentarer
Postat av: Lellan

Gott :D

2009-11-03 @ 14:53:42
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0