2012

Idag har det inte hänt så mycket.. Arack och Julia var här några timmar under dagen.. Och man älskar ju bara lillskiten mer och mer för varje gång man träffar honom :D Sen drog jag och mamma till flygis så jag köpte läppglans.. Och sen drog vi hem och beställde hem mat.. Sen dess har jag bara legat vid datORN (bli stolt nu Neaa ;) ) Och Ewelina upptäckte att snorungarna har börjat blogga igen så det va ju himla trevligt :D Och nu håller jag och Lellan på att fixa så det blir lite festande på tisdag :D Hoppas hoppas.. Och sen har jag blivit ännu mer nojig över det där med att jorden ska gå under 2012.. Blir ju riktigt rädd ;o Imorgon ska iallafall jag och mamma först åka till solna centrum för att handla lite, sen in till stan och handla mer.. Och efter det ska jag följa med mamma till jobbet och sen åker vi hem :D Så om jag inte är helt slut efter det ska jag ta och träffa Julia och Arack :D Det var allt typ.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Neaa

Jag blir jättestolt gumman :)

2009-10-19 @ 14:14:39
Postat av: Alex :)

Bra det :D

2009-10-19 @ 18:46:34
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0