Acke <3

Haha mormor kom klockan ett ist för två så ingenting var ju klart när hon kom.. Och Julia och Acke kom redan vid elva. Iallafall så kom resten vid två och det var trevligt :) Fick ett nytt singstar och pengar så jag är nöjd. Sen när folket drog så sjöng jag och Madde singstar och sen drog vi ner på kina.. Riktigt gott var det :D Skulle druckit vin med Madde ikväll och sjungit mer men jag orkade verkligen inte, är helt slut nämligen.. Och min mobil är fortfarande helt död och jag har fortfarande öl på golvet.. Haha jävla skit! Men som sagt var Julia och Arack här innan.. Och gud vad jag älskar den där lilla skiten! Helt underbar är han.. Hoppas att dom kommer en stund imorgon med :D

Slänger upp en bild på lilla Arack.. Kommer bilder från igår och idag sen, när jag har fått alla och kollat igenom dom (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0