Arack <3

Nu har Arack precis gått hem, han har varit här med mig hela dagen :) Han fick sin första spruta idag så han har mest legat och sovit på mig.. Men vi har även hunnit med att vara ute några ggr och busa en hel del så jag är helt slut :D Nu är det ju inte så långt kvar tills man ska åka heller så det känns som om jag börjar få bråttom med att fixa saker och ting innan.. Måste packa klart och skriva listor och sola och städa rummet och badrummet och lalala.. Hur mycket som helst känns det som :) Och nu kom jag på att jag inte vet vart jag har lagt den dom där jävla papprena som jag ska ha med mig heller.. Jävla skit.. Men nu ska jag ta och titta lite på the secret life of the american teenager :D så skriver väl senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0