Dendu!

Imorse när jag vaknade var det helt tyst i hela huset och bara jag och mamma hemma.. Så hade hon varit nere och köpt färskt bröd och mjölk också.. Så vi har suttit och pratat och planerat typ hela dagen och nu börjar alla andra komma hem.. Sebbe kommer snart också och lite så :)
Minja ville träffas ikväll så de lär väl bli så.. Sen börjar ju singing bee celeb idag :D Imorgon ska jag ju som sagt upp på rosvux med Monica och planera mina studier och så.. Ska vara där kl 11 så jag får se till att lägga mig i tid ikväll. Ska nog sola imorgon också.. Och övertala mamma att baka bullar med mig, jag fyller ju faktiskt år nästa vecka så vi måste ju ha lite bullar hemma ändå  :D Sen får det bli en lugn helg tror jag, men det känns rätt skönt faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Lellan

jag vill också sola och bli bruuuuun!:(

2009-10-08 @ 16:17:13
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0