Here´s my bright idea, I´ll just disappear

Gud så trött jag är.. Har knappt sovit något för Kurt kom inte in igår kväll.. Så jag har vaknat en gång i timmen hela natten och gått för att öppna dörren, men ingen Kurt satt och väntade på mig :( Sen drömde jag mardrömmar också.. Bland annat om att jag va i ett hus som va rivet (hur går det till? :S ) Med massa spöken bland annat Tom, Malin, Jocke och Kenza? Och det rivna huset skulle föreställa Tom och Malins nya lägenhet i hallsta :S Men jag visste inte att dom var spöken först.. Så jag fick ju panik där mitt i.. Och så fick jag inte gå för dom heller så dom jagade efter mig.. Så jag skrek på hjälp när jag kom ut ur huset men det var ingen som såg mig för då visade det sig att jag också var ett spöke.. Helt sjuk dröm xD Blev iallafall väckt av Kurt, som mamma hade släppt in, klockan 9 typ. Sen somnade vi om tillsammans och sov tills nu :) Idag måste jag packa, beställa båtbiljetterna och städa mitt rum.. Och mitt kort har inte kommit ännu så jag måste dra över till Tommy och betala med hans kort xP Sen kommer Julia och Arack :D Så det vore ju bra om jag hade städat tills dess så jag kan ha honom på rummet medans dom städar.. Usch va jobbigt.. Men jag borde väl sätta igång istället för att ligga här och gnälla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0