I en värld full av människor växer vår ensamhet, och i mörkret inom dig finns en vilsenhet.

Lillskiten Edgar har sprungit omkring och varit jätte jobbig hela dagen, bitit i gardiner och ljusslingor och mig och alla andra katter. Skrikit och gnällt och sprunigt omkring.. Men det är väl för att hans kompis inte har varit här och lekt med honom idag.. Nu är han iallafall lugn och sover, för jag satte på hans favorit musik. Han älskar nämligen Shirley Clamp, så nu sover han till hennes röst. För i övrigt har jag städat mitt rum och badrum idag.. Gjort ansiktsmask och tvättat bort nagellack och smörjt in mig och massor.. Kollat på singing bee och criminal minds.. Bråkat med mitt arsel till far varit arg och ledsen. Juste, jag har sett klart första säsongen på secret life of the american teenager.. Underbart jävla bra serie det där..

Kommentarer
Postat av: emma

jadå tack (: har du haft en bra kväll?

2009-10-22 @ 23:35:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin

Hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att Edgar är en människa alltså :p

2009-10-23 @ 12:06:00
URL: http://mawleejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0