Marknad

Nu har man varit på marknaden också, med mamma och mormor.. Asjobbigt och irriterande.. Alla går långsamt som fan och mormor stannar och kollar på allt.. Haha menmen, jag fick munkar så jag ska bara va tyst :)
Det är iskallt ute, ska nog ge Kurt och resten utegångsförbud :o Sebbe skulle komma sen fick jag höra också.. Det är ju himla trevligt, fast jag är ju inte hans favorit längre :/ Han är ju stor nu så jag är bara jobbig.. Haha..
Träffade Sara på marknaden också så hon kommer ju när jag fyller år :D Vilket är äckligt snart ;o
Jaja det var väl allt.. Fick 100 kr av mormor med så ska se till att sola.. Sen måste jag väl fixa mina naglar och lite så att man kan bli fräsch igen :D

Kommentarer
Postat av: Lellan

Men usch vad du gillar konstiga saker.. Finns det något värre än munkar? uuuh... :P

2009-10-07 @ 15:35:55
Postat av: Neaa

Låter som en bra dag ändå sötnos.. :)

2009-10-07 @ 19:44:48
Postat av: Alex :)

Jodå :) Munkar ju! :D

2009-10-07 @ 19:57:13
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0