Mobergs

Ja vi hade det trevligt igår. Det var först jag, Micke och Tom som satt och glodde lite på anime (HAHAHAHAH! säger jag bara) och sen glodde vi lite på hancock innan Carro och Fred kom dit. Så började vi spela neger och president och prata en jävla massa tills det var dags för Tom att gå till bussen. Tråkigt att han inte kunde stanna men Malin och Tom får faktiskt ta och vara med nästa gång! ;) Vi andra drog iallafall upp till mobergs och dansade och hade det trevligt till stängning. Och sen bar det av till Micke igen, men jag kände mig trött så jag drog mig hemåt direkt.. Blev inte så äckligt full heller :) Och nu hittade mamma mina vantar som jag tappade bort i torsdags, vid soprummet (y) Hahaha jaja det är väl bra det med..

Kommentarer
Postat av: Lellan

Hallå där =) Nu är det dax för en uppdatering hörrö! Haha :D

2009-11-01 @ 16:42:20
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0