Pineapple express

Det blev inget solande idag.. Jag vaknade faktiskt i tid så det var inte därför :D
Så idag har jag inte gjort så mycket.. Har kollat på pineapple express och den var bra faktiskt :) Har även sett monsters vs. aliens och den var rätt okej den med.. Och så har jag lagat mat, Kyckling med dragon och citron och gräddsås.. Och nu är det ju svenska hollywood fruar så det ska jag kolla på :D
Imorgon har vi tvättstugan och sen ska Madde komma hit :D Sen måste jag väl baka något att frysa in imorgon för hela släkten kommer ju på lördag.. Och Julias lilla valp ska även komma hit och hälsa på.. Sen kommer mosters hund hit också och en massa ungar.. Så man lär ju vara helt slut när alla har gått, haha.. Nejmen nu ska jag lägga mig och kolla på hollywood fruar och vänta på mina popcorn :D

Kommentarer
Postat av: Diana

Yo... låter som om du blivit lilla miss desperate housewive ;)

2009-10-13 @ 16:46:03
Postat av: Alex :)

Haha självklart

2009-10-14 @ 21:05:06
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0