Shake that thing like a donkey

Har inte direkt något att skriva, men har fått en del klagomål så får väl slänga ihop något ;)
Har inte gjort något speciellt dom senaste dagarna, bara varit med Julia och Arack och fixat inför resan. Neaa var här igår också, så jag färgade hennes hår och sen spelade vi sims (a) Lillebror har en skåning här på besök också, jätte trevlig faktiskt :)  Nu har jag iallafall packat nästan allt och valt kläder och så.. Och jag hade fixat naglarna men dum som jag är gick jag och duschade så nu är allt förstört.. Jag får väl göra om allt då.. Jag får väl se om jag får någon lust att skriva senare.. Men åker ju imorgon iallafall så då är jag ju borta några dagar, då kan ni fan inte klaga ;) Nu ska jag iallafall umgås och fixa naglarna..

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha, jag fixa mina naglar igår, kände mig som foki. satt å pulade med glitter å grejer :p



... fast de gick också bort i duschen så ska göra om de sen ;p

2009-10-25 @ 21:22:19
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0