Solna centrum

Nu har jag precis kommit hem efter att ha sprungit runt i solna centrum hela dagen. Hittade två klänningar på vero moda iallafall.. Handlade ögonfransar och lite annat med så nu är jag nästan klar för att åka :) Jag och mamma åt lunch på en kina resturang också.. Asgott var det och så fick man mycket mat.. Sen gick vi förbi moster så jag fick hälsa på hennes lilla hundvalp också.. Himla söt :D Nu ligger jag iallafall här och proppar i mig choklad för jag inte orkar göra mat, och Julia och Arack är påväg hit :) Imorgon har jag och mamma tvättstugan, och så MÅSTE mitt nya bank kort komma imorgon, så då ska vi väl springa upp och hämta det.. Så kommer Julia imorgon med för hon och mamma skulle städa ur bokhyllan så Julia kan ta den sen när hon flyttar.. Mamma vill ju hemskt gärna bli av med den men jag vet inte riktigt hur hon har tänkt där för det kommer ju bli väldigt tomt i vardagsrummet.. Men det blir nog bra sen.. Och på onsdag ska jag vara hundvakt åt lillskiten :D Men nu måste jag ladda ner nya desperate housewives avsnittet och sen kommer Julia så jag får skriva mer sen eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0