Tallin :D

Nu har jag blivit på bättre humör iallafall, så ska berätta lite om resan :)

Vi åkte ju med Neaas pappa till värtahamnen och klev på båten direkt och tog oss till hytten :) Hann inte mer än att byta skor innan det var dags för att dra sig till buffén. Fanns en massa mat, men köttet var inte så saftigt om man säger så, och sen var det ju en massa fisk och det äter ju inte jag. Men fanns en massa efterrätter också så det funkade ju ändå :D Sen drog vi förbi taxfreen på vägen till hytten, köpte parfym och alkohol :D Drog ner till hytten och drack iallafall, sen drog vi till starlight palace och träffade folk och fortsatte dricka, och efter det drog vi ut och rökte och träffade på en liten tant som hette Karin och som följde med oss in i discot, och typ direkt när vi kom in så satt Palle, Thore och Sarmad och krävde uppmärksamhet ;) Så vi umgicks med dom och dansade och hade det trevligt, gick ner till deras hytt och sov sen men Neaa var trött så det blev inte så långvarigt..

Dagen efter vaknade jag halv 8 av att en jävla kärring skrek på estländska i högtalarna, så det var bara att gå upp.. Så vi fixade oss och drog in till Tallin.. Himla smutsigt var det överallt och folket var ju inte som svenskar direkt, det bara skrek öststat om hela stället.. Men aja, jag hittade lite kläder som  jag köpte, vi käkade på donken och sen köpte vi sprit och drog tillbaka till båten. Så vi var tillbaka i hytten vid 12 och då la vi oss och vilade, för jag var nämligen bakis som fan.. Vaknade vid 2 tiden och duschade och packade ihop, sen fixade mig och så åt vi vid halv 5 igen.. Sen blev det ännu mer drickande i hytten och sen träffade vi på Palle och dom igen och drog med dom till starlight där det blev drinkar och öl. Så hade dom nån show som vi kollade på och dom spelade på maskiner osv.. Senare blev det discoteket igen där vi dansade och drack och träffade en jävla massa folk.. Neaa gick ner i hytten och la sig rätt tidigt men jag var ju fett taggad så jag stannade kvar med killarna och festade.. Träffade någon trevlig tjej där som ville att vi skulle hålla ihop under natten men henne tappade jag bort rätt fort xD Sen drog jag och Palla runt på båten, och helt ärligt har jag ingen aning om vad vi gjorde :s Men till sist hittade vi Thore iallafall och drog ner i deras hytt och festade vidare.. Och sen skulle alla där typ sova så vi gick runt på båten i några timmar till och hade det trevligt och sen vid halv sju så tog vi oss till buffén igen och åt frukost xD Efter det så drog vi ner till hans hytt och sov i typ en timme, sen kom Neaa och väckte mig, och jag försökte väcka Palle och Thore men det var fan omöjligt.. Så då var det dags att fixa sig igen och följa med Neaa och äta, sen drog vi ner till hytten igen och jag sov någon timme till.. Drog av båten efter det, det gick bra och det var inte ens någon tull den här gången heller.. Sen kom man då hem och packade upp väskorna, och sen dess har jag typ bara sovit.. Arack och Julia har varit här hela tiden så jag har umgåtts med dom.. Sen har jag typ bara messat med Palle och legat på soffan. Och det känns hela tiden i mitt huvud som att det gungar.. Fett jobbigt :/ Ska nog tillbaka till vardagsrummet nu iallafall så skriver väl imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0