Tallin :D

Hum vart ska man börja.. Jag kom iväg till badhuset idag iallafall så nu har jag solat igen.. Blir väl minst en gång till innan tallin.. Har varit och hämtat en väska idag som jag ska ha med mig :) Men så den stora frågan, ska jag ha en väska med mig eller två? Och vad ska jag ha med mig för kläder? För i övrigt har jag bara spelat sims hela dagen.. Imorgon blir det bullbak och städande.. Haha juste jag måste maila min lärare och säga att jag inte kommer imorgon.. Jobbigt värre.. Nej nu blev jag hungrig också.. Så det får bli att göra något att äta, sen maila och sen spela mera :D


Kommentarer
Postat av: Lellan

Vill du se ut som en negro eller vad är det frågan om? JAG VILL JU OCKSÅ! :( Fusk!

2009-10-14 @ 23:43:45
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Neaa

Fett kul kommer det bli :D

2009-10-15 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0