Wiiiie :D

Har varit med mamma på banken idag och öppnat ett konto.. Så nu kan jag få mina pengar :) Så nu känner jag mig vuxen xD Ska upp till rosvux på fredag och planera mina studier.. Så det är ju nice det med.. Och imorgon kommer min lilla söta mormor och ska gå på marknaden med oss.. irriterad på en viss jävel som bara MÅSTE lägga sig i mitt liv hela tiden.. Men ah.. Och desperate housewives börjar idag, fast jag har ju redan sett dom två första avsnitten.. Men det blir väl att kolla igen :D Ugly betty börjar ju också så det är något nytt iallafall.. Har kollat massa kläder på nätet idag och som vanligt hittat hur mycket som helst.. Har städat rummet och fixat också så nu är det helt rosa igen :) Skriver sen kanske.. Haha..

Kommentarer
Postat av: Lellan

Bra där :)

2009-10-06 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0