Fredag

Nu har jag kommit hem, har varit och träffat syon. Sen har jag och mamma letat i hela stan efter nån snygg tröja eller något till mig, men hitta ingenting alls.. Så det fick bli lite mer nagel grejer.. Sen mötte vi Ingela på stan och åkte och handlade med henne.. Hon och mamma irrade omkring som två hönor och jag fick styra upp allt, som vanligt. Haha.. Iallafall så är vi hemma nu, mamma och Ingela sitter och fikar.. Julia springer omkring som en galning och fixar sig och skriker på mig, som vanligt xD Aja Ikväll blir de bara att vara hemma och njuta av att vara ensam. Imorgon ska jag supa iaf, som fan.. Och tråk Lellan ska inte va med..

Nu ringde iaf Neaa så ska prata lite med henne :D Haha pusshej så länge..

Kommentarer
Postat av: Lellan

Mhm, väldigt tråkigt! Vi måste festa gääärnet snart tjejen :D

2009-09-25 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0