Jag hatar rubriker :D

Nu har Lellan tvingat mig att skaffa blogg.. Så nu har jag en, som jag inte har en aning om vad jag ska skriva i :D Haha men det kommer väl..

Idag så har jag bara legat i sängen och kollat på The secret life of the american teenager. Skitbra serie..
Drama varje sekund, och alla knullar med alla typ. Skitkul :D
Imorgon ska Julia åka och träffa nån snubbe och sova där. Jag ska träffa syon och sen handla med mamma antagligen.. Sen blir de väl att städa rummet och njuta av att va själv ett tag. Haha! Julia har ju bott här i typ en och en halv månad nu och jag har inte varit själv mer än 3 timmar sen hon flyttade in, så de ska bli rätt skönt :D

Sen kommer Neaa till norrtälje över helgen oxå så ska se till att träffa henne och hennes nya pojkvän. Har ju inte träffat henne sen hon flyttade iväg till sin nya skola :o

Ah nu har jag klämt fram en massa skit här iaf :o

Kommentarer
Postat av: lellan

HAHA, bra jobbat Alex :D

2009-09-25 @ 01:04:04
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Alex :)

Visst? :D

2009-09-25 @ 01:07:27
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0