Om igår

Nu har jag blivit lite piggare och klar i huvudet så nu kan jag komma ihåg lite från igår. Jag och Madde drog förbi flygis och åt korv, köpte piroger till Tom och sen drog vi hem till Micke. Så Kollade vi på Aladdin och söp.. Sen kom Malin och va pigg för en gångs skull. Sen blev jag iaf förbannad på Jocke igen av någon anledning och skulle träffa honom, så jag ringde honom och sa att han skulle komma ut men han va inte hemma. Så blev ännu argare och Madde också. Sen ringde jag Neaa och skällde ut henne.. Har inga pengar kvar på mobilen alls.. Sen kom iaf Robin till Micke och va lite social med oss :) Jag gick hem vid 3 typ tror jag.. Hade rätt trevligt iaf :)

Julia kom aldrig igår så vi bråkade en del över de.. Vi är sams nu och jag är glad att hon är hemma :)
Idag blir de väl bara att ligga vid datorn, orkar inte så mycket mer.. Haha.. Ah de var väl allt :)


Kommentarer
Postat av: Neaa

Du får skylla dig själv att dina pengar tar slut när du ringer och skäller ;)

2009-09-27 @ 22:38:00
Postat av: Alex :)

Hahah, kanske ;) Eller så kan jag skylla på dig som vanligt :)

2009-09-28 @ 18:54:46
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/
Postat av: Neaa

Haha, sant sötnos.. Skyll på mig, det gör alla andra.. ;) Älskar dig söt.

2009-09-28 @ 22:26:16
Postat av: Alex :)

Haha älskar dig med <3 Ska du ringa snart eller? :D

2009-09-29 @ 18:58:21
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0