Onsdag (?)

Nu ligger jag här helt ensam i min säng, SÅ SKÖNT! Eller ensam är jag väl inte, det är ju massa katter här med.. Men Julia sover i ett annat rum inatt iallafall.
Desperate housewives igår, hade ju glömt att Lynette och Tom ska få tvillingar igen.. Och sen så var det ju den där scenen när Dave ska köra ihjäl MJ och då gråter jag som en liten unge.. Längtar verkligen tills nästa tisdag när nästa säsong börjar. Någon som vet när ugly betty börjar igen?
Idag såg jag Narnia 2, den var rätt bra faktiskt.. Inte för att jag hängde med så mycket för jag spelade nämligen sims samtidigt.. Såg slutet iallafall för datorfan dog och vägrade återuppta mitt spel..

Imorgon ska jag och mamma ner till banken och fixa nått till mig, har ingen aning om vad men viktigt var det tydligen.. Inte tänker jag lägga mig tidigt för det inte, ska sitta uppe och njuta av att vara själv :D
Men nu är prins Edgar på datorn så orkar inte skriva mer.

Prins Edgar och Greta

Där är prins Edgar och Greta iallafall


Kurt

Och Kurt, fast det är ju VÄLDIGT länge sedan..

Adibuff

Och Adolf. Det är mammas pojkar det :)


Kommentarer
Postat av: Neaa

Låter som en härlig dag sötnos. :)

2009-10-01 @ 10:33:17
Postat av: Alex :)

Haha jodå.. Men Kurt har typ fått ryggskott ;o Vad gör man då?

2009-10-01 @ 10:36:48
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/
Postat av: ewelina

katter :D ugly betty börjar väl också på tisdag? :p

2009-10-01 @ 10:40:24
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Lellan

Vilka söta :D

2009-10-01 @ 15:42:21
Postat av: johanna

Naaw sötnosarna :D

2009-10-02 @ 16:36:57
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0