Ta dig i rumpan :)

Din jävla fitta... Fan i helvete va arg jag är nu.. Småsaker som stör mig hela jävla tiden, och nu de här?! Och ja jag vet att du inte menar de.. Men det känns som att jag ställer upp på dig till 100 % och du skiter i mig.. Jag delar med mig av ALLT till dig förfan! Jävla skit.. Jag är as förbannad på dig nu.. CPMONGO.. Betalar öl och chips och grejer åt din pojkvän och sen ska jag betala din dricka? TA DIG I ARSLET OCH SLUTA TA MIG FÖRGIVET! Och min mamma för den delen.. Fan ge mig lite jävla utrymme nån jävla gång oxå?! CP! Fatta att nått är fel när jag gömmer kläder och godis för dig! Och sen klagar du över ditt puder som har ramlat i golvet, som tydligen är mitt jävla fel?! MEDANS DU HAR HAFT SLUT PÅ ALLA MINA PARFYMER?! Och tycker att jag ska be om ursäkt? Kan ju du tro.. Nej jag förstår seriöst inte dig just nu.. Jag vet att du inte mår bra men de gör fan inte jag heller.. Så ge mig lite jävla utrymme nån jävla gång! Och ja jag uppskattar allt du gör för mig men fortfarande, jag stör mig så in i helvete.

Hahah barnsligt inlägg men jag är förbannad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha man får vara arg ibland =)

2009-10-02 @ 10:37:58
URL: http://mawleejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0