Tisdag

Idag har jag gjort ingeting alls typ.. Har legat i sängen och undvikit att hjälpa till att bära saker hit och dit :)
Laddade ner ett spel som jag vill ha.. Men så fick jag bara tag i en trial och det verkar inte finnas hela spelet någonstans.. Så det är ju rätt surt.. Har bakat åt Julia också.. Letat fram sims kläder till Neaa.. Bråkat med Kurt..
Det är typ allt.. Haha..

Ikväll är det ju repris av DH så det måste man ju se :D
Och facebook har sagt till mig 3 ggr på olika sätt att det kommer hända mig något hemskt idag, så jag håller mig undan..

Sen ville Ewelina att jag skulle nämna henne så visst, bara för att du är så söt ;)
Idag ska hon äta avocado och kräftröra, USCH :D 

Madde har skaffat blogg också, http://paddmadde.blogg.se/ Så kolla in den :D

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahah, sicko! :d

2009-09-29 @ 19:21:20
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0