Det finns ingen som är bättre än dig <3

Nu vill jag börja med att påpeka att Therese Messing fuskar rumpan av sig. Det är såhär att jag försöker tävla med hennes mamma på happy aquarium på facebook. Men tydligen så går Lellan in och spelar åt sin mamma, plus att Maria själv är inne hela tiden. Alltså har jag ju inte en enda chans :(

För i övrigt har jag slitit med sims hela dagen, och har faktiskt fått det att funka. Nu är det bara alla special prylar jag vill ha till som stökar, så det får jag lösa imorgon. Jag har faktiskt inte gjort något annat idag. Haha! Har pratat lite med plutten typ.. Han tjatar nämligen om att jag ska åka och hälsa på honom, och jag ska. Är bara nervös. Det är massa människor där, är han medveten om hur jävla blyg jag är när jag är nykter? Juste, jag fick faktiskt Bertil att sova med mig igår. Så jag och han är polare nu (y)

Nej nu ska jag tönta mig på facebook, sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Lelli

HHAHAHAHHA! ;)

2010-04-22 @ 12:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0