Glad påsk! :)

Godmorgon! Det blev utgång igår iallafall. Eller ah, vi gick ner till Niklas och festade lite grann. Jag och Micke hade ju missat att systemet var stängt igår så vi fick köpa dricka av Niklas. Det var iallafall en hel del folk där, som jag sket totalt i. Gick ju dit osminkad och i mjukisar och alla andra var uppklädda. Snacka om att känna sig som en mupp.. Jag, Wanwisa, Niklas, Viktor, Jeanette och Mattias satt iallafall i köket hela tiden typ. Sazza kom förbi sen också men bara typ tio minuter för att alla skulle gå ut när hon kom typ. Så då var det bara jag, Jeanette, Viktor, Wanwisa och Mattias kvar. Dom drog väl nån gång runt tolv och jag och Viktor stannade väl någon timme till efter det. Blev för en gångs skull jag som fick följa honom till dörren för att han var full. Rolig omväxling. Kom iallafall hem och var extremt förbannad och skitsur och somnade grinig. Sen har jag faktiskt lyckats sova till nu, jätte skönt! Känner mig jätte seg och lite febrig men det har jag inte tid med. Ska väl äta någon typ av påskmiddag och sedan ta mig ner till Niklas igen för fest. Tänkte fixa mig idag! Haha. Känner dock för en tur ner till Micke innan, så man hinner ladda lite innan man träffar alla. Får se om Monica kommer idag med. Tror jag håller på att få värsta monster finnen precis under ögat med. Riktigt jävligt. Och vad fan ska jag ha på mig idag? Får ringa Julia och fråga om råd helt enkelt. Glad påsk, eller något? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0