Godmorgon

Godmorgon! :)

Måste påpeka att jag hatar top model, dom senare säsongerna alltså. Dom skriker tamefan hela jävla tiden. Sen har Tyra blivit så jävla överspelad med.
Aja, jag har nyligen vaknat iallafall. Är trött som en jävla häst typ. Hungrig med. Borde kanske gå upp och äta men det är så förbannat kallt utanför mitt rum. Så fort man öppnar dörren så fryser man ju till is. Kan ju inte gå med vantar och halsduk inne liksom. Ska väl se klart på where the heart is. Började titta på den igår men somnade liksom. Efter det får jag börja göra saker, och det har jag fan ingen lust med. Jag är fett sugen på broccoli förresten, just so you know lixom. Aja jag orkar inte sitta här längre så nu blir det sängen igen :)

Kommentarer
Postat av: Lellan

Men ååh broccoli! BÄST!

2010-04-14 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0