Godnatt

Gud så trött jag är! Gjorde ju middag iallafall och det blev jävligt gott. Tur det för jag jobbade med den i typ två timmar.. Haha! Sebbe kom och åt middag också så jag spelade lite uno med honom och så.. Sen har jag bara laddat ner massa möbler till mitt sims hela kvällen, och tittat på hollywoodfruarna såklart! Nu är det strax sovdags för mig, är verkligen as trött. Ska ju tvätta imorgon och sen följa med mamma och stor handla. Efter det blir det att bädda rent i sängen, ta mig en låååång dusch och sedan bädda ner mig med tända ljus. Gud så mysigt! :) Jaja nu ska jag läsa igenom lite bloggar och sen blir det sova! Så godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Viva la Shiva :)

haha... Ja det borde vi :) Och en promenad låter mycket bra :)

2010-04-20 @ 01:29:21
URL: http://vivalashiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0