I don´t know if you don´t know but you love me!

Har inte haft tid/lust/ork att skriva under helgen. Har varit med Fred hela tiden iallafall. Ätit som en häst och myst massor, och så har vi träffat lite folk och så. Har varit hur mysigt som helst, synd att det är över nu bara. Kommer sakna plutten så in åt helvete. Gör det redan faktiskt. Vi har ju bara varit ifrån varandra i några timmar sen i torsdags. Det är faktiskt helt sjukt att han verkligen flyttar nu, det har ju varit snack om det här i månader. Känner mig riktigt ensam faktiskt. Men jaja, det är ju bara att vänja sig. Känner mig sjuk också, typ febrig. Äckligt trött är jag med, kunde knappt sova inatt. Fred snarkade så in åt helvete och tog upp hela sängen. Gnisslade tänder gjorde han med. Och ändå finns det inget bättre än att somna bredvid honom.. Haha! Ska väl iallafall lägga mig strax, har bara så himla mycket bloggar att läsa ikapp osv. Juste, jag var ute med Yojjo idag med. Tog en promenad och snackade lite :) Men nu blir det fan sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0