I´m glad when I´m making love to you. I´m glad for the way you make me feel. I love you cuz you seem to blow my mind every time.

Idag är jag duktig! :D Vaknade och glodde film imorse, sen ringde Fred. Gick upp efter det och då var storebror och Charlotte här så jag satt i köket en stund och snackade. Sen följde mamma med dom till flygis så jag gick ner till tvättis och fixade lite där och efter det fick jag något tokryck, så nu håller jag på att städa ur mitt rum och badrum totalt och rensar bort all skit. Behöver mer plats känner jag. Har även fixat lite i köket.. Så jag är helt slut nu, och jätte hungrig. Men jag har faktiskt gett mig själv en paus i städandet. Så nu tänkte jag sitta vid datorn tills det är middag typ, sen blir det väl att fortsätta. Varför har jag så jävla mycket saker? Jaja, har även bestämt mig för en nykter månad. Och den här gången ska jag verkligen.
Juste, jag såg ju en film imorse. I can do bad all by myself, och den var verkligen bra så den kan man ju rekomendera att folket ser på. Fick en jävla stark känsla av att jag vill se massa filmer med Jennifer Lopez, hon är ju bara för bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0