If you´re ever in need just call me.

Har inte direkt något att skriva. Blev inget bullbak igår. Åt lunch med Jonathan och sen gick jag ut på långpromenad med Yojjo. Trevligt att träffa henne igen. Gick iallafall hem och åt middag och sen sov jag ett tag. Efter det så ville killarna att jag skulle komma och baka bullar men det hade jag absolut ingen lust med, så jag gick ut med Yojjo igen. Var hemma någon gång vid 11 och då började jag glo på massa avsnitt av Keeping up with the Kardashians, ÄLSKAR DEN FAMILJEN! Idag händer det inte så mycket, hade planer på att gå ut och festa. Har absolut ingen lust att vara med massa folk och sen känner jag att jag borde vara nykter ifall att en nära vän skulle behöva stöd. Och jag måste bara påpeka det att jag försöker verkligen ställa upp nu och finnas där för dig, men det är jätte svårt. Vet inte vad jag ska säga eller göra, men jag tror att du förstår det. Juste, jag har bränt mig i munnen :( På tungan.. Gör fan AS ONT! Så nu tänkte jag fortsätta tycka synd om mig själv och titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0