Jag hatar sport.

Ja det gör jag verkligen. Speciellt när dom visar den på tv istället för mina program. Jag tänkte ju titta på criminal minds ikväll men så blir det ju inte, för att det är hockey. Dock kom jag ju då på att det är ju Bella & Tyra show live idag. Så jag satte på det och då är det glamourama tjejerna och där är ju Michaela Forni med, hon som är tillsammans med Cimon nivet? Dom är för i övrigt det gulligaste paret någonsin och jag bara älskar dom två! Har till och med börjat titta på glamourama på tv3play bara för att hon är med där! Haha.. Jaja, jag har iallafall inte gjort ett skit idag. Eller jo, det beror på hur man räknar. Jag har lärt bebis Fred i mitt sims att gå på pottan :) Jag har alltså bara spelat hela dagen :) Tänkte fortsätta med det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0