Khloé och Lamar :D

Ska bah slänga in ett snabbt inlägg innan jag fortsätter kolla på kuwtk (keeping up with the Kardashians). Gick iallafall upp halv 11 imorse och sen var det dags att tvätta. Sen har jag latat mig en hel del tills typ 6 tiden och då började jag städa igen. Nu ligger jag som sagt och kollar på kuwtk the wedding special, alltså avsnittet där Khloé och Lamar gifter sig. Har alltså sett tre säsonger med henne och har aldrig sett henne så snäll, och lycklig! Kärlek gör under med alla tydligen! ;) Så nu ligger jag här och bölar och ska se deras bröllop! Haha. Efter det blir det nog sova, för jag är heeelt slut. Så jag säger godnatt nu helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0