Leila

Okej nu har plutten muntrat upp mig så nu har jag slutat tjura. Fick arslet ur vagnen och sökte lite jobb med, så nu känner jag mig allmänt duktig. Sen så gav Lellan mig idén om att jag skulle titta på solsidan på webbtv på fyran, har ju missat några avsnitt. Dock så fastnade jag på Leila bakar, så nu är jag himla sugen på att både baka och laga mat. Kan ha med att göra att jag är hungrig med, sitter och väntar på att det ska bli pannkakor här hemma. Underbart! På tal om Leila, hon lär ju vara den sötaste någonsin. Guuuud så gullig hon är. Söt som en karamell! Det verkar dock bara vara jag och mormor som tycker det, haha!



Ikväll är det iallafall massor på tvn så jag hinner nog inte få så tråkigt, är ju as trött med! Ska se criminal minds, sveriges fulaste hem osv. Massa bra grejor alltså! Btw så är jag as sugen på ungersk mat, ringde till och med pappa igår för att se när han kunde laga mat åt mig! Haha. Jag kan ju göra själv men det blir ju inte riktigt samma sak som när pappa gör. Jaja, nu ska jag återgå till Leila och sedan pannkakor! :D

Kommentarer
Postat av: Lellan

Hon var ju fan skitsöt! I alla fall på den där bilden ;)

2010-04-15 @ 21:12:31
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Lellan

Haha under somrarna blir det mycket Hallsta ;)

2010-04-15 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0