Myggbett

Sådär, nu har jag varit ute och gått med Yojjo i några timmar efter att vi hade solat. Var först planer på att dricka vin med Madde men det blev inte av. Är iallafall helt slut i benen nu så jag ska bara äta något och sen lägga mig och glo på en film. Det var för i övrigt vad jag gjorde hela kvällen igår. Såg på film xD Nej jag har inte direkt något mer att säga. Men det var trevligt att träffa Ewelina med, för det gjorde vi också. Bara en liten stund dock men ändå. Juste, jag har typ 10 myggbett, varför redan nu? :( Blir fan galen.

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: nej precis. jag är inte nästa blondinbella direkt, hih :D och har inga planer på det. Tråkigt att behöva läsa sånt bara. jättekul att du läser och stort tack för din kommentar!! :)

2010-04-07 @ 16:48:34
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0