Myskväll

Ja nu har jag uträttat en hel del! :) Fick idén om att jag och Niclas skulle ta och dricka ikväll igen, så det blev en tur ner på systemet och sen gick vi upp till Jocke en stund. Efter det så tog jag mig en tur förbi storebror och lämnade tillbaka pengar. Efter det så gick jag hem och nu har jag och mamma precis varit och handlat. Så det blir ändrade planer, blir hemma med mamma och äter massa gott ikväll istället. Blir säkert jätte trevligt :)

Nu är jag förbannad på en viss jävla muppfan med, vad fan tänker du med ditt jävla mongo?! Orkar fan inte hålla på med det här längre, för du är fan helt jävla slut i huvudet.

Nu ska jag iallafall läsa nya cosmo och sen blir det matlagning! :)

Kommentarer
Postat av: Viva la Shiva :)

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!!! HAHa... Är det bara jag som gillar den. Du är tyvärr inte den enda som tycker det :( hahahaXDXD

2010-04-25 @ 15:45:05
URL: http://vivalashiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0