Plutt Edgar <3

Efter att jag skrev senaste gången så laddade jag ner någon ny självhypnos. Känns som att den hjälpte lite redan första gången så det är värt att prova igen. Sen så älskar jag att vara sådär djupt avslappnad så egentligen skiter jag nog i om det hjälper. Efter det så har jag mest glott runt på facebook, pratat en snabbis med plutten och så. Han har dock inte tid för mig idag för han har gymmat och nu spelar han. Iallafall så gick lillebror ner till flygis sen och köpte godis, och jag åt bara upp halva min snickers och självklart har då lilla Edgar lyckats lägga sig i resten av chokladen. Han måste ha legat i den en stund med för han hade choklad på hela rumpan och sån där kolakladd. Och eftersom att folk på facebook inte kunde svara på om choklad var farligt för katter så fick min bästa vän google svara på den frågan. Och tydligen så kan dom söta små varelserna dö av en minibit så det fick bli att tvätta Edgar, som fick panik redan när han såg handfatet. Dock så vart han lugn och tryckte sig mot mig och gömde sitt huvud mellan mina tuttar! HAHA! Det gick iallafall jättebra och han satt helt stilla och lät mig bada hans rumpa. Stolt jag blir, han liknar Kurt mer och mer för varje dag. Nu har jag iallafall torkat den lille skiten och gett honom godis för att han var så duktig, så nu ligger han här och sover i mitt knä. Gud så stor han är, kommer ihåg när han kunde ligga i ena handen på mig och sova. Lilla fina skitungen. Nej nu ska vi nog sätta på en film och lägga oss, jag är astrött och det är Edgar med.




Där var han en riktigt liten skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0